Connect with us

Upište pojam za pretragu

Regija

Lidl asortiman proizvoda okreće naglavačke: Koje promjene sada mogu očekivati potrošači?

Lidl ima novu strategiju kojom mijenja vlastiti asortiman proizvoda. U budućnosti će se smanjiti udio proizvoda životinjskog porijekla, pišu njemački mediji. Koje promjene sada mogu očekivati potrošači?

Na policama supermarketa i diskonta u Njemačkoj sve je više vegetarijanskih i veganskih proizvoda. Ponuda namirnica bez mesa ili drugih životinjskih proizvoda sada je velika. Nude se različite alternative za mliječne proizvode, kao i za meso, piše Fenix-magazin.de.

Diskont Lidl sada želi promijeniti ponudu – te najavljuje smanjenje udjela proizvoda sa životinjskim bjelančevinama u svojoj ponudi.

Kako kažu iz Lidla, ovo je korak “bez alternative”. Lidl na ovaj način želi učiniti nešto dobro za planetu, javljaju njemački mediji.

Planiraju u svojim trgovinama smanjiti asortiman proizvoda životinjskog porijekla, te dati primjer mlađim generacijama.

Udio biljnih bjelančevina u asortimanu diskontera sada će se “kontinuirano povećavati”. Lidl planira posebne tematske sedmice kako bi novu strategiju približio potrošačima.

Ipak, kupci ne žele da im se diktira način prehrane, već ih je potrebno motivirati.

Diskont također želi motivirati vlastitu konkurenciju na prelazak sa životinjskih proizvoda na biljne.

“Naš cilj nije samo pozitivna slika Lidla kupcima, nego želimo nešto promijeniti”, kažu iz Lidla i dodaju kako se nadaju da će im se i konkurentske tvrtke pridružiti u ovoj akciji.

Haber.ba