Connect with us

Upište pojam za pretragu

Sport

Mesi se vratio u prošlost i razgovarao sa mlađim sobom

Kako bi obilježila svoju dugogodišnju saradnju sa UEFA Ligom prvaka, kompanija Mastercard predstavila je novi video u kojem glavnu ulogu ima Lionel Mesi (Messi), globalni brend ambasador ove kompanije.

Emotivan snimak
U ovom emotivnom snimku nastalom korištenjem vještačke inteligencije, Mesi, vrhunski fudbaler i četvorostruki osvajač Lige šampiona, prisjeća se svoje prošlosti dok istražuje značajan uticaj koji fudbal i dalje ima na njegov život, time podsjećajući i sve nas na strast koju dijelimo prema ovom inspirativnom i osnažujućem sportu.

– Volio bih da sam imao priliku u stvarnom životu da razgovaram sa mlađim sobom, da mu ulijem samopouzdanje i dam do znanja da će se njegov naporan rad i odricanje isplatiti, i da mu kažem da još uvijek igra igru koju voli – izjavio je Mesi.

– Veoma nam je drago što udružujemo snage s našim globalnim brend ambasadorom Lionelom Mesijem i što dijelimo njegovu ljubav prema fudbalu – to je važan podsjetnik da slijedite svoju strast i da stavite stvari do kojih vam je stalo na prvo mjesto, što je sada, čini se, naročito važno. Radujemo se što ćemo proslaviti globalnu popularnost fudbala na finalu UEFA Lige šampiona u Parizu krajem ovog mjeseca i približiti navijače njihovim strastima – izjavio je Raja Rajamanar (Rajamannar), direktor marketinga i komunikacija u kompaniji Mastercard.

Nova metoda
Oživljavanje mladog Lionela Mesija bio je jedan od najvećih izazova u pravljenju ovog videa. Tim koji stoji iza produkcije koristio je novu VFX (vizualni efekti) metodu pod nazivom neuralni rendering (Neural Rendering). Umjesto tradicionalnog pristupa u korištenju kompjuterske grafike, finalna digitalna slika (Synthetic Render) je dobijena korištenjem vještačke inteligencije (AI).

– Tehnologija je nevjerovatna. Kada sam pokazao video svojoj porodici i prijateljima, nisu mogli da vjeruju u ono što gledaju – naježio sam se kada sam vidio kako komuniciram sa mlađim sobom – dodao je Mesi.

Ovaj proces uključuje pohranjivanje podataka, konkretno hiljada referenci o mladom Mesiju, na AI platformu. Fotografije, video i zvučni zapisi o njemu i njegovim pokretima su unijeti u AI plaformu zajedno sa video snimcima glumaca koji su mu slični. AI tehnologija je onda mogla biti upotrijebljena da na osnovu tih podataka generiše finalnu digitalnu sliku, koja je zatim integrisana u snimke koje vidimo u reklami. Ovo je prvi put da se ovaj VFX proces koristi u reklami kako bi se dobila vjerna slika, a za sve je zaslužan Tijago Porto, VFX supervizor u agenciji The Mill, koji je stručnjak u ovoj oblasti.