Connect with us

Upište pojam za pretragu

Tehnologija

Apple navodno povećava broj oglasa na iPhoneu

Apple se uveliko sprema za predstavljanje iPhone 14 serije. Ona bi trebala stići sljedećeg mjeseca. S druge strane, Apple sprema neke druge promjene politike, konkretno politike oglasa na svojim uređajima.

Naime, kako prenosi poznati Bloombergov novinar Mark Gurman, Apple navodno planira povećati broj oglasa na svojim uređajima, odnosno platformama – iOS-u, iPadOS-u i MacOS-u. Navodno američka kompanija već testira novi model oglasa u Apple Mapsu koji prikazuje preporuke temeljene na pretraživanju. Ova namjera Applea odnosi se na izvorne aplikacije ove kompanije.

Apple trenutno prikazuje oglase u svojim aplikacijama App Store, News i Stocks, kao i na svojoj TV+ platformi. Programeri imaju mogućnost platiti Appleu da se njihova aplikacija prikazuje kao oglas na određenim stranicama za pretraživanje na App Storeu. Oglasi unutar aplikacija News i Stocks prikazuju se kao veliki baneri slični web stranicama. Apple TV+ također prikazuje oglase na MLB Friday Night Baseball.

Appleova App Tracking Transparency (ATT) funkcija koja je predstavljena sa iOS-om 14.5 značajno je uticala na zaradu od oglasa za programere. ATT daje korisnicima mogućnost da odustanu od alata za praćenje koje koriste programeri za prikazivanje ciljanih oglasa.

Prema izvještaju Fiancial Timesa od ove godine, Appleova politika praćenja aplikacija koštala je platforme društvenih medija skoro 10 milijardi dolara. Na osnovu podataka kompanije za istraživanje tržišta Omdia, Appleov prihod je porastao na 3,7 milijardi dolara u 2021. godini.

Appleov fokus trenutno je na iPhone 14 seriji. Ova serija debitovat će sljedećeg mjeseca, na radost svih Appleovih fanova. Kada je riječ o sastavu iPhone 14 serije, ove će godine iPhone 14 Max zamijeniti prošlogodišnji iPhone 13 mini, čija je prodaja bila daleko ispod očekivanja, dok će ostala tri modela iz iPhone 13 serije dobiti direktne nasljednike.

Bajtbox