App Tracking Transparency (ATT) na iOS-u je od 26.04.2021. godine. Ubrzo nakon uvođenja, velike kompanije koje se oslanjaju na prihode od oglašavanja osjetile su uticaj ATT-a. Najnovija analiza predviđa da će Facebook, YouTube i drugi zajedno izgubiti oko 16 milijardi dolara zbog ATT-a. Procjenjuje se da će do sedmog mjeseca ove godine kompanije imati pad prihoda od oglasa od 15% do 20%.
Mark Zuckerberg je izvijestio da će njegova kompanija doživjeti pad prihoda od 10 milijardi u 2022. godini zbog ATT-a, no taj bi broj mogao biti i veći. Snapchat je, primjera radi, u desetom mjesecu prošle godine zabilježio pad cijena dionica za 25% zbog straha u vezi sa uticajem ATT-a.
Istraživačka kompanija Lotame u najnovijoj analizi navodi da će ATT i dalje imati veliki uticaj na oglašivače, no on se postepeno smanjuje. Uz ATT, Apple je uveo promjene u IDFA (Identifier for Advertisers) tehnologiji, ali je zato uveo nove okvire za pomoć oglašivačima.
Lotame izvještava da će najveći uticaj ATT i dalje imati na Facebook. Od svih kompanija, Facebook čini čak 81%, što znači procijenjenih 12,8 milijardi dolara gubitka za ovu kompaniju. Ostatak izgubljenog prihoda otpast će na Snap (546 miliona), Twitter (323 miliona) i YouTube (2,2 milijardi).
Lotame navodi kako su se Snap i Twitter u velikoj mjeri počeli prilagođavati korištenju novih sistema mjerenja koje je nametnuo Apple, ali da isto pokušava uraditi i Facebook. Facebook također radi na tome da oglašivačima pruži nove alate.