Connect with us

Upište pojam za pretragu

Tehnologija

Netflix potvrdio – Stiže novi jeftiniji nivo pretplate, ali uz oglase

Prije nekog vremena pojavile su se informacije da bi Netflix mogao uvesti novi nivo pretplate koji će uključivati oglase. Sada se iz vrha Netflixa oglasio jedan od direktora, Ted Sarandos, koji je potvrdio da Netflix zaista planira uvesti nivo koji će podržavati oglase, a koji bi zauzvrat trebao biti jeftiniji.

The Hollywood Reporter intervjuisao je Sarandosa na festivalu oglašavanja Cannes Lions. Sarandos je izjavio da je Netflix izostavio veliku grupu kupaca i to onih koju kažu „Hej, Netflix je preskup za mene i ne smetaju mi oglasi“. Dodao je da Netflix ima u planu da doda nivo pretplate koji će uključivati oglase, ali da se neće raditi o klasičnim oglasima na kakve smo danas navikli, te da će on biti namijenjen onima koji, dakle, žele nižu cijenu pretplate uz gledanje oglasa.

Netflixovi planovi za predstavljanje novog, jeftinijeg nivoa, uslijedili su nakon vijesti da je kompanija prošlog tromjesečja izgubila pretplatnike prvi put u više od deset godina. Netflix je izvijestio da je izgubio oko 200.000 pretplatnika u prvom tromjesečju ove godine u odnosu na posljednje tromjesečje prošle godine.

Međutim, Netflix je i dalje najveća streaming usluga s otprilike 222 miliona pretplatnika, ali Netflix predviđa da će i u drugom tromjesečju kompanija izgubiti pretplatnike, što ga prisiljava da preispita svoj odnos prema oglasima na platformi.

Pitanje je sada s kojom će se kompanijom za prodaju oglasa Netflix udružiti kako bi mu pomogao da uđe u svijet oglašavanja. Ranije ovog mjeseca, Wall Street Journal izvijestio da je da su NBCUniversal i Google dva glavna kandidata za tu poziciju.

Bajtbox