Samsung je, čini se, ove godine predstavio nikad bolju Galaxy S seriju, a najveće zasluge za to preuzima Snapragon 8 Gen 2 for Galaxy čip, koji se pokazao impresivnim. Performanse i trajanje baterije na svim modelima iz ove serije pokazale su se odličnim, ali unatoč svemu tome, modeli iz ove serije susreli su se s nekim problemima. Tu naročito mislimo na Galaxy S23 Ultra. No, jedan od njih možete poprilično lako riješiti dok Samsung u međuvremenu ne pošalje nadogradnju koja će ga ispraviti.
Prvi problem s kojim su se susreli korisnici Galaxy S23 modela, a najviše Galaxy S23 Ultra, odnosi se na Wi-Fi. Tako korisnici navode da njihov telefon nema pristup internetu iako stoji da je povezan na Wi-Fi. Čak i kad ima pristup, on ne traje dugo. Većina korisnika je navela da problem nije sa kućnim ruterom već isključivo sa Galaxy S23 Ultra telefonom, jer ostali uređaji rade na istoj mreži bez problema.
On se zapravo odnosi se na rutere koji imaju omogućen Wi-Fi 6. Samsung navodno već radi na otklanjanju ovog problema, no do tada postoji jedno privremeno rješenje, koje je poprilično jednostavno.
Naime, svi oni koji imaju ovaj problem, potrebno je samo da otvore postavke svog rutera i da onemoguće Wi-Fi 6. Svaki ruter posjeduje ovu opciju, ali na nekim će je biti nešto teže naći. Uglavnom, uz malo truda, doći ćete do nje.
Isto rješenje važi i za ostale modele iz Galaxy S23 serije, kao i druge Galaxy modele, koji su možda nadogradnjom na One UI 5.1 dobili isti problem.
