Netflix je nedavno objavio izvještaj u kojem je navedeno da je kompanija po prvi put izgubila korisnike. Iz Netflixa procjenjuju da bi i u narednom tromjesečju mogli izgubiti oko 2 miliona korisnika, što znači da će kompanija morati još racionalnije ulagati novac u nove naslove. Tako su neke serije već otkazane, no na neke, ipak, Netflixov pad neće imati uticaja, kao što je popularna serija F1: Drive To Survive.
Netflixova serija F1: Drive to Survive svoj je debi imala 2019. godine i plod je saradnje Netflixa sa Formulom 1. Riječ je o dokumentarnoj seriji koja pruža pogled na ekskluzivne dijelove Formule 1, kao što su razgovori unutar timova, pripremanje strategije, atmosfera iza kamera itd. Prva epizoda je premijerno prikazana 08.03.2019. godine i pokriva F1 2018 sezonu. Serija je do sada doživjela četiri sezone, od kojih svaka ima po 10 epizoda. Četvrta sezona je imala debi 11.03.2022. godine i obuhvata sezonu Formule 1 za 2021. godinu.
Netflix je sada objavio da je produžio partnerstvo s Formulom 1 i da će popularna dokumentarna serija doživjeti još najmanje dvije sezone, koje će pokriti aktuelnu sezonu Formule 1, kao i sljedeću sezonu.
Iz Netflixa su naveli da je četvrta sezona ove serije privukla najveću publiku do sada, te da je ušla u Top 10 Netflixovog sedmičnog pregleda najgledanijih naslova u preko 56 zemalja.
Serija je posebno veliku popularnost doživjela u Sjedinjenim Američkim Državama, gdje do njenog prikazivanja, nije vladala ovolika popularnost za tim sportom.
Stoga, najava još dvije sezone ove serije nije iznenađenje, te će gledaoci moći uživati i dalje gledajući najzanimljivije detalje iz Formule 1.