Connect with us

Upište pojam za pretragu

Tehnologija

Tesla od sada može skenirati rupe na putu i podesiti ovjes kako bi se izbjegla šteta

Najnovije Teslino ažuriranje softvera uključuje funkciju kojom vozila skeniraju put ispred rupa i podešavaju ovjes kako bi se spriječila šteta na neravnim putevima.

Vlasnici Tesle sada imaju mogućnost aktivirati novu funkciju odabirom “Comfort” pod postavkom Adaptive Suspension Damping. Međutim, Tesla ne garantuje da će ova funkcija biti dostupna na apsolutno svim putevima, što znači da možda neće biti u prilici da izbjegne svaku rupu i pukotinu na putu.

Iz Tesle tako navode da se ovo prilagođavanje može dogoditi na različitim lokacijama, jer vozilo preuzima podatke o mapi puta, navodi se u bilješkama prema Not a Tesla App.

Bitno je spomenuti da ažuriranje softvera nije primjenjivo na autopilot ili potpuno samostalno upravljanje, što znači da vozilo neće pokušavati da se kreće oko rupe ili izbjegne oštećenja i pukotine na cesti.

Elon Musk je naveo da Tesla radi na sistemu odvraćanja koji koristi 3D označavanje za kreiranje mapa rupa, ali ova je funkcija još uvijek u razvoju. Ipak, automatska podešavanja ovjesa su itekako korisna stvar, jer mogu spriječiti potencijalnu veliku štetu na vozilu, koja bi inače bila gotovo neizbježna za vozače.

Novo ažuriranje uključuje također i zeleno svjetlo za pomoć u borbi protiv ometanja vozača. Ova će funkcija zelenog svjetla pomoći korisnicima koji prilikom čekanja zelenog svjetla na semaforu ćaskaju ili tipkaju na telefon, pa zapravo propuste pokrenuti svoje vozilo na vrijeme, što uzrokuje incidente na cesti i pojačanu upotrebu sirene.

Electrek napominje da će funkcija zelenog svjetla raditi samo na vozilima koja su opremljena računarom 3.0, poznatim i kao samovozeći računar, te se navodi da će zeleno svjetlo služiti samo kao obavijesti vozačima.

Bajtbox