Connect with us

Upište pojam za pretragu

Ekonomija

Ovo je lista najbogatijih ljudi u Bosni i Hercegovini

Grupa regionalnih medija sačinila je listu 100 najbogatijih ljudi u regiji, a listu je objavio srpski Nedeljnik, o čemu smo već izvijestili, a sada donosimo nove detalje. Prethodno smo objavili listu 10 najbogatijih ljudi u cijeloj regiji, prema ovom istraživanju.

Prvi na list je Dubravko Grgić iz Agram grupe koja je procijenjena na 2,8 milijardi eura, a slijede Miodrag Kostić (MK grupa) i Miroslav Mišković (Delta Holding) iz Srbije sa 2,7 milijardi.

Za Grgića se navodi da je hrvatski biznismen, iako je rođeni Hercegovac, a poslovni uspon počeo je upravo iz Ljubuškog, te i danas posluje u BiH, Hrvatskoj i drugim zemljama, izvještava BiznisInfo.ba.

Lista najbogatijih u BiH

Sada donosimo listu trenutno najbogatijih ljudi u BiH, prema ovom istraživanju.

Kako se moglo i očekivati, na prvom mjestu navodi se vlasnik poduzeća Bingo Senad Džamić. On je ukupno rangiran na 30. poziciju kada se uzme u obzir cijela regija. Bingo je najveći poslodavac u državi, a Džambićev poslovni moto je da sve što zaradi, ponovo investira u domaću ekonomiju.

Slijedi obitelj Hastor koja stoji iza Prevent i ASA grupacije (37. u regiji). Na trećem mjestu je vlasnik Violete, Petar Ćorluka (44.), a na četvrtom Svjetlan Stanić (47. u regiji, Stanić grupa).

Obitelj Bogdan, koja stoji iz poduzeća FEAL rangirana je na 50. mjesto u regiji i peto u BiH. Slijedi Izudin Ahmetlić, vlasnik Hifa Oil grupacije (54. mjesto). Na listi su i Hamed Ramić (Euroasfalt, 65.), vlasnici Mepasa (66. mjesto) i obitelj Kožul (TT Kabeli, 77.)

Mirko Risović, vlasnik Tropica, na 74. je mjestu u regiji a desetom u BiH, a obitelj Gudelj je rangirana na 82. poziciju.

Drago Malinović (Komerc mali, Prnjavor) je na 88. mjestu u regiji i posljednji je iz BiH koji se našao među 100 najbogatijih ljudi regije.

Inače, kako navode iz Nedeljnika, listu 100 najbogatijih u regiji uradili su eksperti dva renomirana konsultantska poduzeća koji rade na New Yorškoj burzi. Koristili su najmjerodavnije multiplikatore Stern School of Business New York University (i komparativnih kompanija) a u analizu su uključili i rezultate tržišnih transakcija u regiji i svijetu.