Connect with us

Upište pojam za pretragu

Ekonomija

USPJEŠNI REZULTATI POSLOVANJA: DOBIT ‘BH TELECOMA’ ZA 48,5 POSTO VEĆA U ODNOSU NA PLAN

Prethodna godina bila je izuzetno uspješna za kompaniju „BH Telecom“.

Tim povodom na godišnjoj press konferenciji predstavljeni su rezultati najvećeg telekom operatera u BiH, kao i najznačajnije poslovne aktivnosti koje su obilježile poslovanje kompanije u prethodnom periodu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Premijer FBiH Fadil Novalić tom prilikom je naglasio kako su protekle dvije godine zbog posljedica pandemije bile veoma zahtjevne na zdravstvenom, ekonomskom i uopće društvenom planu, ali da je „BH Telecom“ uspješno reagovao i pokazao se društveno odgovornom kompanijom.

  • Ova kompanija je, između ostalog, dala značajan doprinos u provođenju online nastave, a milion KM od njihove dobiti, u dogovoru s Vladom FBiH izdvojen je nza kupovinu potrebnih medicinskih sredstava. Treba naglasiti da je „BH Telecom“ u prethodnoj deceniji uplatio u budžet Federacije BiH čak 756,9 miliona KM. Kao predstavnik Vlade, vlasnika ove javne kompanije, ponosan sam poslovnim rezultatom BH Telecoma, kao i partnerskom saradnjom sa menadžmentom društva – poručio je Novalić.

Federalni ministar prometa i komunikacija Denis Lasić rekao je kako su postignuti finansijski rezultati impresivni, i da svrstavaju „BH Telecom“ u najveće kompanije koje već godinama značajno doprinose budžetu FBiH.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Generalni direktor „BH Telecoma“ Sedin Kahriman predstavio je najznačajnije finansijske pokazatelje poslovanja koje je kompanija ostvarila u 2021. godini.

  • Ukupni prihodi su ostvareni u iznosu od 471,6 miliona KM, što je više za 14,5 miliona, ili za 3% u odnosu na ostvarenje prihoda iz 2020. godine, odnosno za 1,1 milion KM, ili za 0,23% više u odnosu na godišnji plan prihoda. Ukupni rashodi su ostvareniu iznosu od 401,5 miliona KM i manji su za 3,6 miliona KM, ili za 1% u odnosu na prethodnu godinu. Ostvarena bruto dobit za 2021. godinu je veća za 48,5% u odnosu na planirano, i iznosi 70,1 milion KM, odnosno veća je za 18,1 milion KM. Što se tiče korisničke baze, bilježimo povećanje broja prepaid korisnika za 77.468, povećan je broj postpaid korisnika za 33.344, i Moja TV baza je veća za 6.522 novih korisnika, čime smo dostigli broj do 210.000 korisnika Moja TV usluge – rekao je Kahriman.

Predstavnicima medija je tokom press konferencije demonstriran prvi smart poligon u BiH, a koji se realizuje u okviru BH Smart Lab platforme „BH Telecoma“. Naime, smart poligon je skup lot usluga koje korisnicima nude na jednom mjestu pametna rješenja u vidu pametnog parkinga, pametne punionice, pametne rasvjete  i pametnog odvoza smeća.

Kako je istaknuto tokom demonstracije, pametna rješenja koja nudi „BH Telecom“ u cjelosti su zaštićena svim sigurnosnim standardima, dostupna na području cijele FBiH, te poslovno koncipirana tako da „BH Telecom“ stoji iza održavanja eksploatacije istih dugo godimna nakon prve implementacije. Usluge ne zahtjevaju značajne investicije već se plaćaju u skladu s korištenjem, a „BH Telecom“ brine o ugovaranju, i integraciji i održavanju cijelog rješenja. Pored suštinske tehnološke inteligencije na BH Smart Lab platformi, ova rješenja su primjenjiva i za institucije, i pravne subjekte koji upravljaju infrastrukturom, ali i za krajnje korisnike.

Zaključeno je kako je namjera da „BH Telecom“ bude ključni partner, da u nekim projektima bude nosilac konzorcijuma, a u nekim strateški partner za implementaciju projekata i rješenja koja će dati snažan doprinos izgradnji digitalnog društva.

(Haris Silajdžić)

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

Hayat