Connect with us

Upište pojam za pretragu

Ekonomija

Stotine Rusa u redu pred “lažnim McDonald’som”: Okus zadovoljava, no detalji su ih razočarali

Danas je u Rusiji otvorena alternativa svjetski popularnog lanca hrane McDonald’s, a tom prilikom pred njim su se našle stotine Rusa sa zadatkom da isprobaju hoće li on moći zadovoljiti njihovo nepce.

McDonald’s je imao više od 800 lokacija diljem Rusije, a vijest da će, nakon ruske invazije na Ukrajinu, svaka od njih zatvoriti svoja vrata, potresao je ljubitelje brze hrane.

U početku bila je pomama za specijalitetima za koje Rusi više nisu znali kada će ih imati priliku probati, a društvene mreže vrvile su od fotografija friždera i polica prepunih sadržajima iz McDonald’sa.

Danas kada je otvoren “Ukusno i tačka”, iako to nije ni približno gužvi 1990. i otvorenju prvog McDonalds’a u Moskvi, stotine Rusa stalo je u red kako bi probali može li “lažni MdDonald’s”, kako ga već nazivaju na društvenim mrežama, zamijeniti onaj pravi.

Kada je riječ o samom prostoru, mnogi bi se složili kako je riječ o vrlo sličnom okruženju, no neke je odmah na prvu razočaralo što ovdje na jelovniku ne mogu pronaći Big Mac i McNuggetsi, koji su mnogima favoriti.

Jedna od osoba sa konferencije za novinare čak je odatle izbačena zbog transparenta “Vratite Big Mac”.

Umjesto Big Maca tu je takozvani “Grandee”, a još neki od specijaliteta obuhvataju “Chicken Premier” (McChicken) te nemaštoviti “Fish burger” (Filet-o-fish)’.

Iako ti kultni specijaliteti nisu na meniju, menadžer ove kompanije insistira da su proizvodi gotovo nepromijenjenog okusa, što nije iznenađujuće obzirom da u kuhinjama radi isto osoblje kao u McDonald’su koje rukuje sa gotovo istim takvim sastojcima.

To je potvrdila i jedna od osoba koje su probale “Ukusno i tačka”, Diner Sergei, koji je rekao: “Coca-cola je drugačija, ali zapravo nema razlike u hamburgeru. Okus je ostao isti”.

Reakcije su se nizale i na društvenim mrežama, a nekima je za oko posebno zapalo to što je novi brend hrane očito bio u “prevelikoj žurbi da bi se posvetio ambalažama za hranu”.

“Izgleda da su pakiranja hamburgera i pomfrita u ‘Ukusno i tačka’ još uvijek u toku”, napisao je korisnik.

Jedan od korisnika sa Twittera objavio je i kako su posluživani umaci iz McDonald’sa, no sa markerom prekriženim logom ovoga brenda.

“Izgleda da su pakiranja hamburgera i pomfrita u ‘Ukusno i tačka’ još uvijek u toku”, napisao je korisnik.

Jedan od korisnika sa Twittera objavio je i kako su posluživani umaci iz McDonald’sa, no sa markerom prekriženim logom ovoga brenda.

Dugo se vodila polemika i oko prepoznatljivog McDonald’sovog loga umjesto kojeg su, kao novi, postavljeni dva pomfrita i pljeskavica na zelenoj pozadini.

Vrlo inovativno”, zaključio je jedan korisnik za logo za koji su iz Rusije da “zelena pozadina logotipa simbolizira kvalitet proizvoda i usluga na koje su njihovi gosti navikli”.

Također, kada je riječ o razlikama, postoje i one u cijeni, pa tako dvostruki cheeseburger košta 129 rubalja (2,31 dolara) u usporedbi s otprilike 160 rubalja (2,77 dolara) u McDonald’su, dok je Fish burger 169 rubalja (2,92 dolara), u usporedbi s otprilike 190 rubalja (3,29 dolara) ranije.

“Ukusno i tačka” planira se proširiti na svih gotovo 850 lokacija koje je McDonald’s nekada imao u Rusiji, a prvu od njih je, podsjetimo, otvorio 1990. godine.

Čuvena lokacija na trgu Puškin ujedno je postala simbol odmrzavanja odnosa između Istoka i Zapada, a tada je bila McDonald’sov najveći objekat u svijetu koji je podrazumijevao prostor od 900 mjesta i 600 radnika.

Toga dana, u redovima se čekalo i po osam sati, a na kraju istog kroz McDonald’s je prošlo preko 30 hiljada kupaca čime su postavili svjetski rekord po broju usluženih kupaca u jednom danu.

Centralna.ba