Connect with us

Upište pojam za pretragu

Sport

Problemi za legendu: Alonso u treću trku sezone ulazi s trećim motorom u bolidu

[ad_1]

Brojni Formula 1 timovi imaju problema s novim tehnologijama u razvoju bolida, koji su od ove sezone u velikoj mjeri izmijenjeni u odnosu na prethodne.

S problemima se suočava i francuska ekipa Alpine, koja ima brojne poteškoće s bolidom legendarnog Fernanda Alonsa.

Nakon prve utrke u Bahreinu morali su mijenjati motor s unutrašnjim sagorjevanjem, a problemi su tada otkriveni poslije same trke. Prošle sedmice je u Džedi Alonsov bolid ostao bez pogona sredinom trke i Španac je morao odustati, te sada Alpina u trećoj trci sezone opet mora da mijenja motor…

U Alonsovom bolidu za Veliku nagradu Australije, koja se vozi narednog vikenda, naći će se novi, treći po redu motor s unutrašnjim sagorjevanjem, potvrdio je direktor Alpine Alaurent Rossi.

Na posljednjem motoru je utvrđen kvar na vodenoj pumpi, pa će tako već u Australiji Alpina iskoristiti maksimalna tri motora, koja su predviđena za cijelu sezonu. Podsjetimo, pravilo je da za svaku promjenu kasnije vozač bude kažnjen s pomjeranjem od deset pozicija unazad nakon kvalifikacija.

“Brzo smo pronašli problem. Nije u pitanju motor, već pumpa za vodu. To je izazvalo problem s hlađenjem, a zatim niz događaja: motor se manje hladio, ulje se zagrijavalo… stvarajući više problema”, rekao je Alaurent Rossi za francuski Auto Hebdo.

“Fernando je mogao nastaviti voziti i motor je radio, ali očito ne u idealnim uvjetima. Radije smo ga zaustavili, jer je pumpa za vodu otkazala.”

Problem sa novim komponentama koji rade prvi put i koje još nismo imali prilike potvrditi, kao što je slučaj sa svim timovima. Dobra vijest je da to nije nešto strukturalno i nema sumnje o samom motoru, niti o njegovom dizajnu, niti o njegovoj arhitekturi, jer motor radi ono što se od njega očekuje”, uvjerava direktor Alpine.

Ipak, potvrdio je da je motor iz Džede “izgubljen”, odnosno da se više ne može koristiti.

“Problem je što je pumpa za vodu integrirana u motor. Pumpa za vodu se na kraju raspala i upala u motor. Ako bismo popravljali ovaj motor, morali bismo otvoriti motor, a to bi značilo lomljenje FIA-inog pečata. Stoga je motor izgubljen, čak i ako nije pokvaren sam po sebi”, zaključio je Rossi.

SCsport.ba