Connect with us

Upište pojam za pretragu

Tehnologija

Budite spremni na još jedan razočaravajući potez Google-a

Aplikacije koje koristimo na našim pametnim telefonima stižu sa poprilično frustrirajućim reklamama. One se iz dana u dan povećavaju, a sada Google ima upravo takav plan sa svojom trgovinom aplikacija. Zapravo, Google je već taj plan počeo provoditi u praksi.

Prema najnovijem izvještaju, korisnici Android operativnog sistema trebaju se spremiti za još veći broj reklama u Google Play prodavnici.

Play Store je sada počeo prikazivati događaje i sponzorisane prijedloge direktno u traci za pretraživanje. Ovim potezom, Google je dodao još jedan izvor prihoda od oglasa.

Play Store će prikazivati oglase, događaje sa ograničenim trajanjem i sponzorisane prijedloge u traci za pretraživanje, pored prethodnih pretraživanja, na svim Android telefonima.

Ranije je traka za pretraživanje prikazivala samo posljednje četiri pretrage, a sada ćete vidjeti najviše „tri vremenski ograničena događaja zajedno sa sponzorisanim prijedlozima“ pored Vaših prošlih pretraživanja.

Google će koristiti događaje sa ograničenim vremenom za promovisanje aplikacija za streaming sportskih događaja tog određenog dana i sl. One se često pojavljuju kao kartice zajedno sa ikonom aplikacije, imenom, ocjenom i brojem preuzimanja.

Pored toga, američka kompanija prikazuje i sponzorisane prijedloge, što je način promocije određenih aplikacija unutar trake za pretraživanje. Kada počnete kucati u traci za pretraživanje, sponzorisani prijedlozi i vremenski ograničeni događaji nestat će sa trake za pretraživanje Play trgovine.

Još jedna veoma loša stvar u vezi sa uvođenjem novih oglasa je što se historija pretraživanja pomjera naniže, što jasno pokazuje prioritete kompanije. Ova je promjena, koja će naići na negativne reakcije korisnika, stigla sa ažuriranjem Google sistema u četvrtom mjesecu ove godine i ubrzo će stići sa sve korisnike Android platforme.

IZVOR/SOURCE

Bajtbox