Connect with us

Upište pojam za pretragu

Tehnologija

Instagram će sličiti TikToku – Ukidaju nešto što svi koristite?

Meta nastavlja ažurirati Instagram i Instagram Reels s više značajki sličnih TikToku.  A kako je objavljeno u prošlotjednom izvješću o radu platforme, na značajke slične onima na TikToku (Instagram Reels) otpada više od 20% vremena kojeg korisnici provedu na Instagramu.

Sada Instagram testira novu značajku koja početnu stranicu čini gotovo identičnoj onoj na TikToku – dakle odvede Vas direktno na Instagram Reels, a kao razlog toj promjeni se navodi želja da učiniti video uratke središtem platforme.

Prema TechCrunch-u, korisnici koji testiraju ovaj novi tip aplikacije i dalje se mogu vratiti na onaj tradicionalni izgled i pristupiti naredbi za otkrivanje donje navigacijske trake. Čini se da je jedina zamjetna promjena ukidanje story-a (priča). Još nema potvrde hoće li story zauvijek nestati ili će samo lokacija biti premještena.

Ukidanje priča (story-a) ne bi baš imalo smisla, budući da su se pokazali jako uspješnima, no kao što sam već rekao još je sve u testnoj fazi i sve se još može promijeniti.

Kako sve više platformi postaje sve više nalik globalnom konkurentu TikToku, potražnja za video značajkama kratkog formata će rasti. Konkurencija se zahuktava jer je Google ušao u utrku sa svojim YouTube Shorts. 

Tvrtka je prošli tjedan također spomenula da planira testirati oglase na YouTube Shorts jer generira preko 30 milijardi pregleda svaki dan. Kako je TikTok postao enormno popularan, ovi veterani društvenih mreža se žele uključiti u akciju i ugrabiti dio kolača.

Očigledno je da je većina velikana društvenih ostala bez pravih ideja koje bi im pomogle prestići TikTok na ljestvici popularnosti, no izgleda da je to stvarnost u kojoj živimo. 

Bajtbox