Connect with us

Upište pojam za pretragu

Tehnologija

Korisnici Samsung Galaxy S20 serije prijavljuju problem

Prošle su više od dvije godine od predstavljanja Samsung Galaxy S20 serije. Tada je Samsung odlučio direktno sa Galaxy S10 serije skočiti na Galaxy S20. Sada korisnici Samsung Galaxy S20 modela prijavljuju problem. O čemu se radi?

Samsung Galaxy S20 serija obuhvata tri člana – Samsung Galaxy S20, Samsung Galaxy S20+ i Samsung Galaxy S20 Ultra. Bio je to debi Ultre, koja već ima tri generacije.

Ova tri modela su se susrela sa problemima ubrzo nakon što su isporučeni kupcima. Mnogi su korisnici prijavili problem sa zelenom nijansom na ekranima Galaxy S20 modela, no Samsung je ubrzo poslao nadogradnju koja je riješila problem.

Prije nekoliko mjeseci korisnici su izvještavali da njihovi ekrani jednostavno prestanu s radom bez nekog posebnog razloga, što je primoralo korisnike da zamijene ekrane. U nekim slučajevima, to je učinjeno i van garancije, jer su tada telefoni bili u upotrebi više od godinu dana.

Android Police sada prenosi da korisnici ova tri telefona ponovo imaju problem s ekranom. Naime, oni izvještavaju da se sada na njihovom ekranu pojavljuje zelena ili roza linija koja ide niz ekran. Navode da se to dogodilo nakon nedavnog ažuriranja, ali postoje i izvještaji koji govore da se problem kod malog broja korisnika pojavio prije nekoliko mjeseci, što sugeriše da možda nije u pitanju softverski problem.

Bilo kako bilo, problem je tu. Ipak, nadati se da se radi o softverskom problemu kojega će Samsung nadogradnjom uspjeti ispraviti. Južnokorejska kompanija nije se oglasila povodom ovog problema, no s obzirom na dosadašnji način komunikacije Samsunga, očekivati je da se to desi vrlo brzo.

Imate li vi sličan problem na svom Galaxy S20, Galaxy S20+ ili Galaxy S20 Ultra telefonu?

Bajtbox