Connect with us

Upište pojam za pretragu

Tehnologija

Netflix bi uskoro mogao biti jeftiniji, ali postoji kvaka…

Netflix je jučer objavio svoje tromjesečno izvješće, a brojke ukazuju na to da je kompanija prvi put doživjela pad broja korisnika.

U izvještaju kojega je američka kompanija objavila jučer, stoji da je popularna streaming platforma u prvom tromjesečju 2022. godine izgubila čak 200.000 pretplatnika širom svijeta. Iako se Netflix nadao da će u ovom periodu dobiti 2,5 miliona pretplatnika, desilo se nešto neočekivano – izgubili su popriličan broj korisnika. Kompanija procjenjuje da bi u drugom tromjesečju mogla izgubiti do 2 miliona pretplatnika.

U pismu dioničarima, iz Netflixa su, između ostalog, naveli da je njihov rast prihoda znatno usporio, no da su i dalje najveća streaming platforma sa otprilike 222 miliona pretplatnika širom svijeta.

Ove brojke su rezultirale velikim padom vrijednosti kompanije na berzi, pri čemu su dionice Netflixa izgubile 26% vrijednosti, što je gubitak od 40 milijardi dolara.

Netflix je početkom godine objavio svoje prvo povećanje pretplate u dvije godine u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi, što je u mnogome uticalo na smanjenje broja pretplatnika.

Ono što još predstavlja problem Netflixu jeste dijeljenje šifri, koje je sve učestalije. Naime, Netflix procjenjuje da čak 100 miliona kućanstava koristi uslugu putem zajedničkih šifri. Kompanija ja prije nekog vremena najavila borbu protiv ovakvih korisnika, no neki konkretan potez još nije učinjen.

Šta je plan Netflixa?

Reed Hastings, izvršni direktor kompanije, rekao je da bi kompanija mogla primijeniti zanimljivu strategiju, koja bi mogla vratiti pretplatnike na platformu. Naime, on navodi, da iako je on lično protiv oglašavanja na platformi, kompanija razmatra uvođenje jeftinije pretplate, ali koja bi uključivala oglase.

Dakle, Netflix bi zaista mogao smanjiti cijene pretplate, kako bi vratio korisnike na platformu, no zauzvrat bi korisnici bilo primorani gledati reklame na platformi. Nije jasno na koji način bi Netflix uključio reklame na platformu.

Šta vi mislite o ovom mogućem potezu Netflixa? Jeste li spremni plaćati manje, ali da budete spremni na to da ćete imati reklame?

Bajtbox