Connect with us

Upište pojam za pretragu

Tehnologija

Netflix i Microsoft postali partneri – Zajedno će raditi na uvođenju jeftinijeg nivoa pretplate na Netflixu

Krajem prošlog mjeseca Netflix je potvrdio da će na platformu uvesti novi, jeftini nivo pretplate, ali s tim što će on uključivati reklame. Sada je kompanija potvrdila da će na uvođenju nove pretplate surađivati sa Microsoftom.

Netflix je jučer objavio da će Microsoft postati njihov “globalni partner za tehnologiju oglašavanja i prodaju”, nakon što Netflix na svoj platformu uvede jeftiniji nivo pretplate uz oglase. Glavni izvršni direktor Netflixa, Greg Peters, naveo je da su tek na početku puta i da imaju mnogo posla, ali da je dugoročni cilj jasan – veći izbor za potrošače i vrhunsko iskustvo za oglašivače. Dodao je da su u Netflixu uzbuđeni zbog saradnje s Microsoftom.

Iz Microsofta se oglasio Mihail Parahin, glavni čovjek za web, koji je naveo da će Microsoftovi marketinški stručnjaci raditi s Netflixom kako bi na platformu donijeli reklame.

Netflix je najprije u petom mjesecu ove godine nagovijestio da bi mogao uvesti nivo pretplate koji uključuje reklame, da bi prošlog mjeseca to i zvanično objavili. Netflixovi planovi za predstavljanje novog, jeftinijeg nivoa, uslijedili su nakon vijesti da je kompanija u prvom tromječju ove godine izgubila pretplatnike prvi put u više od deset godina. Netflix je izvijestio da je izgubio oko 200.000 pretplatnika u pomenutom periodu ove godine u odnosu na posljednje tromjesečje prošle godine. Iz Netflixa su naveli da na platformi neće biti klasični oglasi na kakve smo navikli, ali nisu otkrili više detalja.

Iz kompanije nisu naveli ni to kada će službeno stići novi nivo pretplate, ali nagađa se da bi se to moglo desiti do kraja 2022. godine.

Bajtbox