Connect with us

Upište pojam za pretragu

Tehnologija

Netflix ne odustaje od reklama, a ni od povećanja cijena – stižu jako brzo

Netflix, jedna od vodećih platformi za streaming medija na globalnoj razini, dugo je govorio da njegova usluga neće uključivati ​​reklame, ali to će se uskoro promijeniti jer je tvrtka nedavno najavila da će uvesti jeftiniji plan s oglasima.

Iako je rečeno da će novi plan biti uveden tek nekad za godinu ili dvije, čini se da ga tvrtka planira ponuditi ranije. U internom dopisu kaže se da će plan s oglasima biti objavljen kasnije ove godine.

Prema izvješću The New York Timesa, čelnici tvrtke rekli su u internoj bilješci da će jeftiniji plan s oglasima biti predstavljen u zadnjem tromjesečju ove godine.

Tijekom istog vremenskog okvira, tvrtka bi također mogla uvesti dodatne naknade za pretplatnike koji dijele lozinku za svoj Netflix račun s drugim ljudima koji ne borave na istoj adresi.

U dopisu je navedeno da svaka veća platforma za streaming osim Apple TV+ nudi jeftin plan s reklamama, uključujući Hulu, HBO Max, Peacock i druge.

Tvrtka je nedavno otkrila da postoji više od 222 milijuna kućanstava koja su plaćeni pretplatnici Netflixa, ali je također tvrdila da se oko 100 milijuna kućanstava koristi uslugu s tuđim računom.

Greg Peters, financijski direktor Netflixa, rekao je da tvrtka ne pokušava ugasiti dijeljenje lozinki, ali će od korisnika tražiti da plate malo više za dijeljenje računa. Važno je napomenuti da tvrtka testira ove dodatne naknade za dijeljenje računa u Peruu, Čileu i Kostariki.

Vjeruje se da je uzrok ovomu to što je broj pretplatnika pao po prvi put od osnutka. Tvrtka je izvijestila da je u prošlom tromjesečju izgubila 200.000 članova, navodno zbog gašenja poslovanja u Rusiji. Također se očekuje da će izgubiti još dva milijuna korisnika u ovom tromjesečju.

Bajtbox