Connect with us

Upište pojam za pretragu

Tehnologija

Samsung Galaxy S21 serija ima novi problem nakon ažuriranja

Samsung je početkom prošle godine predstavio Samsung Galaxy S21 flagship seriju. Ona uključuje tri modela – Samsung Galaxy S21, Samsung Galaxy S21 Plus i Samsung Galaxy S22 Ultra. Nedugo nakon predstavljanja, ovi telefoni su se susreli s nekim problemima, koji su kasnije riješeni. Međutim, sada korisnici Galaxy S21 modela prijavljuju novi problem.

Posljednji problem kojega je imala Galaxy S21 serija zabilježen je prošle godine, kada su korisnici u Sjedinjenim Američkim Državama naveli da imaju probleme sa načinom rada ekrana pri 120 Hz. Naime, stopa osvježavanja ekrana se spuštala na standardnih 60 Hz čim korisnik podigne prst s ekrana, a ne kada je sama animacija okončana, odnosno telefoni su jednostavno ima problem s radom ekrana pri 120 Hz, te su konstantno prebacivali na 60 Hz, iako to korisnik ne želi. Južnokorejski gigant je ovaj problem vrlo brzo riješio poslavši novu nadogradnju.

Do unazad par dana korisnici ovih telefona bili su mirni, ali sada se pojavljuje novi problem. Naime, korisnici ovih telefona u SAD-u su naveli da imaju novi problem, koji se pojavio nakon sigurnosne nadogradnje iz šestog mjeseca ove godine.

Tako brojni korisnici navode da je kvalitet glasovnih poziva na jako niskom nivou nakon ove nadogradnja i čini se da rješenja još uvijek nema. Na svu sreću, za sada, samo korisnici Verizon mreže imaju problem i to nakon nadogradnje na verziju firmvera G991USQU5CVF1.

Najprije je stigla informacija da je problem SIM kartica, ali većina korisnika je izvijestila da to nije problem, nakon što su istu zamijenili.

Samsung se još nije oglasio povodom ovog problema, ali vjerovatno je da će on biti ispravljen nakon sigurnosne nadogradnje za tekući mjesec ove godine, koja bi trebala stići veoma brzo.

Bajtbox