Connect with us

Upište pojam za pretragu

Tehnologija

Spotify postaje glavni sponzor FC Barcelone – Dobivaju i ekskluzivno pravo na ime stadiona

Dva velika giganta, svaki na svom polju, postaju partneri. Spotify je švedska kompanija za streaming muzike i najpopularnija aplikacija na svijetu u tom polju. FC Barcelona jedan je od najvećih svjetskih brendova i jedan od najpopularnijih fudbalskih klubova na svijetu.

Spotify i FC Barcelona najavili su četverogodišnje partnerstvo, koje će započeti od sedmog mjeseca ove godine. Švedska kompanija će, u sklopu sponzorstva sa FC Barcelonom, dobiti eskluzivno pravo na preimenovanje kultnog stadiona Camp Nou. Tako će stadion u periodu sponzorstva nositi naziv „Spotify Camp Nou“.

Pored toga, Spotify će svoj logo implementirati na dresove muške i ženske ekipe FC Barcelona, kao i na dresove za trening.

Iz Spotifya su naveli da je razlog za ovo partnerstvo „vrlo jednostavan“ – radi o povezivanju obožavatelja s umjetnicima svih vrsta. Dodali su da će se navijači FC Barcelone i ljubitelji zvuka na Spotifyju okupiti kako bi formirali masivnu, globalno povezanu zajednicu, spajajući fudbal i muziku. Naveli su da će Spotify kreirati „novu platformu umjetnika za interakciju s Barceloninom globalnom zajednicom obožavatelja”.

Spotify je uvidio da je FB Barcelona među najpopularnijim sportskim timovima na svijetu, čije utakmice prate ljudi širom svijeta. Na taj način će Spotify povećati svijest o brendu, a digitalna reklama koja će biti prikazana pored terena stadiona u Barceloni predstavljat će geografski ciljane relevantne umjetnike, što znači da će gledaoci u Evropi vidjeti jednog umjetnika, koji je popularan među evropskom populacijom, dok će npr. gledaoci u Indiji vidjeti nekog umjetnika koji je popularan u Indiji.

Niti Spotify, niti Barcelona, nisu otkrili finansijske detalje o partnerstvu, ali kako je FC Barcelona javno preduzeće, sigurno je da će uskoro svi detalji biti javno objavljeni.

Bajtbox