Connect with us

Upište pojam za pretragu

Tehnologija

“Nikada više neću kupiti niti jedan Samsungov uređaj”

Na ljeto prošle godine Samsung je, između ostalih, predstavio i Samsung Galaxy Z Flip 3, koji je stigao kao nasljednik Z Flipa iz 2020. godine. Samsung se pohvalio da je Z Flip 3 sjajno prodavan, ali čini se da jedan korisnik ovog telefona više nikada neće kupiti niti jedan Samsungov uređaj. O čemu se radi?

Jedan korisnik Samsung Galaxy Z Flipa 3 podijelio je svoje iskustvo s ovim telefonom. Juhani Lehtimaki kupio je Samsung Galaxy Z Flip 3 nakon što je pogledao video recenziju poznatog YouTubera Marquesa Brownleeja. U početnom periodu korištenja telefona, Juhani je bio zadovoljan telefonom, ali nakon 3 mjeseca desio se problem.

Naime, jednog dana Juhani je izvadio telefon iz džepa i primijetio je kako sredina ekrana postaje crna, a gornji dio ekrana je prestao reagovati na dodir. Ubrzo se crna mrlja proširila, nakon čega je ekran potpuno otkazao. On navodi da mu telefon nikada nije ispao i da je bio veoma pažljiv prema njemu, ali da se problem desio.

Nakon toga je telefon poslao na popravak, jer je bio pod garancijom, ali na njegovu žalost, iz Samsunga su mu odgovorili da ne mogu popraviti telefon. Samsung je kontaktirao servisnog partnera koji je naveo da je prilikom tehničkog pregleda konstatovano i da je okvir telefona oštećen, što je, kako on navodi, dovelo do problema sa ekranom. Prije toga je telefona pao, savio se, bio udaren i sl., za šta je kriv korisnik, dodao je serviser. Iz Samsunga su naveli da mogu popraviti ekran, ali ako korisnik plati cijenu od oko 340 dolara.

Juhani je, u objavi na svom blogu, naveo da više nikada neće kupiti niti jedan Samsungov uređaj, jer je siguran da nije on uzrokovao oštećenje, a zanimljivo je da je pokvareni telefon uokvirio sa odbijenicom kako bi ga zauvijek podsjetio na to da više ne kupuje Samsungove uređaje.

Naravno, treba imati na umu stavove obje strane. Zaista je moguće da je ovaj korisnik sam prouzrokovao oštećenje, ali isto tako je moguće i da je Samsung zaista odbio popraviti telefon pod garancijom, iako je bio dužan na to, zbog drugog oštećenja koje možda i nema veze s pomenutim.

Jeste li vi imali probleme sa popravkom telefona koji su pod garancijom?

Bajtbox