Connect with us

Upište pojam za pretragu

Tehnologija

Vjerovali ili ne: Bing “pregazio” Google na ogromnom tržištu!

Microsoft Bing nadmašio je Baidu i postao vodeća tražilica za stolna računala u Kini. Nedavni podaci sa StatCounter-a otkrili su Bingovo izvanredno postignuće, postigavši povijesni tržišni udio od 37,4% u travnju 2023.

Ova prekretnica pokazuje dinamičnu prirodu tržišta tražilica i ističe AI natjecanje među glavnim igračima za inovacije i pružanje poboljšanih iskustava pretraživanja za korisnike.

Uspjeh Binga može se pripisati njegovoj dubokoj integraciji u razne Microsoftove proizvode i usluge. Kao Microsoftova četvrta istaknuta linija proizvoda, Bing je uspostavio bliske veze sa sustavima Windows, Office i Xbox. Ova integracija omogućila je Bingu da stekne značajnu izloženost i dosegne široku bazu korisnika u Kini, pridonoseći njegovom povećanom tržišnom udjelu.

Štoviše, Microsoft je dosljedno poboljšavao Bingove mogućnosti integracijom najnovijih tehnologija. Microsoft je potvrdio da Bingova tražilica sada radi na GPT-4 .

Baiduov tržišni udio sada se smanjio na 27,01%. Na ljestvici nakon Binga i Baidua nalaze se Sogou s tržišnim udjelom od 16,36%, Yandex sa 7,45%, Haosou sa 6,25% i Google sa skromnih 5,2%

Prema Mustafi Suleymanu, suosnivaču DeepMinda, Googleove podružnice usmjerene na umjetnu inteligenciju, doći će do značajne promjene u internetskom okruženju. Suleyman predviđa da konvencionalne metode pretraživanja više neće biti relevantne u sljedećih deset godina jer će ih zamijeniti interaktivna pretraživanja.

Uspon Binga na kineskom tržištu pretraživanja stolnih računala dokaz je stalnog razvoja konkurencije tražilica . Budući da veliki igrači poput Binga i Baidua neprestano inoviraju i integriraju napredne tehnologije, korisnici mogu očekivati ​​sofisticiranija iskustva pretraživanja u budućnosti.

Kako tražilice postaju sve inteligentnije, optimizacija sadržaja za ove napredne algoritme i korištenje konverzacijskih i interaktivnih elemenata pretraživanja postat će sve važnija kako bi se osigurala bolja vidljivost i angažman s ciljnom publikom.

IZVOR

Bajtbox